fjärde september

ja det var ett väldigt bra tag sen, men jag läste idas blogg så då vart man som lite små sugen=)
jag och ida firade ett år den första :) vi hade super mysit med bio å mat osv :)
jag älskar vekligen hon massor <3
jag är nu utan ida =( hon sitter i skellefte med sin mamma medans jag och är i luleå å träffar pappa för en gång skull, var ett väldigt bra tag sen jag var här sist....
men ida kommer som tur är imorgon hit till luleå och ska sova här =)
ne nu orkar jag inte skriva mer, vart lite kortare än idas...... men ni får hare så bra :)

Kommentarer
Postat av: ziza

Va kul att se att du kommer ihåg hur du tar dig in på bloggen ;P

Hoppas att ni inte haft allt för mycket abstinens av frånvaron ni haft från varann i EN dag ;)

Hmm...förresten...du kanske kan hälsa brorsan att jag inte menar nåt illa om hans hår..? :S Det ser verkligen inte illa ut alls, men han hade längre hår än dig och...ni är ju "typ" rätt LIKA (!) annars o...ja, du fattar, haha :)Och jag tycker INTE att det är nåt fel på DIN frisyr heller! Aja, ska nog inte röra till det mer för mig nu, så jag säger gonatt! Ha det så bra hos pappa i helgen! Vi ses när du o Ida kommer hem ;)

2009-09-05 @ 02:36:01
URL: http://zizas.blogg.se/
Postat av: din korv

snyggt älskling att du har skrivit. jag uppdaterar iallfall ibland. jag tycker att du kan skriva åtminstone ett inlägg per dag, eller försöka nu när du har fått en dator av din snälla flickvän ! puss älskling

2009-09-07 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0