tjugotredje oktober

ja det var ett väldigt bra tag sen jag skrev här, har som inte orkat alls...
men nu är jag hos pappa och har lite och göra så jag tänkte passa på och skriva, inte för att jag tror nån kommer läsa men...:(
snart ska man fylla år också, vi skulle fira oss nu i helgen när man väl är här hos pappa så det blir nog bra.
farfar och farmor skulle nog hit imorrn också så =)
ja annars har väl inte så mycket hänt men.. huset är då borta i byske nu iaf :(
tråkigt att ida inte följde med mej hit men jag träffa hon imorrn eller på söndag iaf :)
pappa började fundera om det är skoterns dag på söndag.. jag hoppas iaf på det :D
just ja, håller på med nån diet som fanny ( hennes kille ) har gjort åt jag och håkan. har hållt på i 2 veckor och vägde mej och jag har gått upp 3 kg :D ( dubbelt så mycket som håkan) heheh
nee nu orkar jag inte skriva nå mer så vi ser ju om jag orkar skriva nå mer denna månad eller nästa men....

Tänkte att ni skulle få se en bild på håkan, vi är inte så lika va ?

Kommentarer
Postat av: fanny

du får börja skriva här hur träningen och dieten går, så jag kan följa dig :)

2009-10-24 @ 21:45:58
Postat av: Anonym

Härlig blogg!

2009-10-27 @ 22:11:25
Postat av: angelica

du är fin

2009-11-02 @ 23:26:50
Postat av: jimmy

Dags att uppdatera mongo! =)

2009-11-21 @ 22:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0