trettonde maj

idag hade vi fågelförhör på nk, gick väl sådär men jag satt ju bredvid willethepimp så de måste ju ha gått hyffsat iaf.
 
efter skolan så gick jag mot ainas där jag mötte ida och elina, fast elina skulle just sticka. och så träffade vi ju ju kim a en tväris. sen fortsatte vi vidare till ainas och där var idas familj som vi sedan åkte med hem till hon.
kring halv åtta så gick vi till angelica (tyvär) men som tur var ju pontus där. sedan gick vi till handlarn och mötte andree johan marcus och nicke, nu sitter jag här och skriver medans ida löser sudoku som vanligt :/menmen vad gör man....har ju datorn iaf...

vi ska nog upp på vårat rum och se film eller göra nått annat som ida har bestämt antar jag.


jag och korv ida =)
jag och korv ida=)

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0