tjugosjätte maj

idag hade vi nationella i fysik. det gick väl sådär antar jag.
fick veta att jag fick sommarjobb på campingen som tur var, trodde jag skulle bli rastlös hela sommaren. och robbe håkke och tobbe fick samma period, synd att mange fick första.
fick tillbaka nk provet, fick g... inte så bra
fågelförhöret fick vi också tillbaka jag fick 7 av 10 , bättre än förväntat faktiskt.
och engelska nationella fick jag vg + jag som hade ig i engelska :)
nu sitter jag hos ida och äter ballerina och vänta på diter så att vi kan fara till stan och träffa angelica och äta.
ja hade som inte så mycket att skriva mer. förutom att fanny är fet

TJING


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag borde få fixa din blogg litegrann, allting är ju snett osv.. ta bort lite grejs ockå. visst?

2009-05-26 @ 21:04:01
Postat av: Anonym

tobbe å robbe har andra perioden, tror jag :)

2009-05-27 @ 17:40:19
Postat av: teddy

vg + snyggt ;)

2009-05-31 @ 23:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0