tjugoförsta maj

idag har vi varit hos martin och ätit och spelat fotboll, och senare på kvällen så var vi i byskebyn och grillade och spelade kubb=)
sen har det väl inte hänt speciellt mycket, bara det vanliga typ varit på datorn och sett tv, pluggat lite har jag också gjort.
ida är i stockholm nu, men men får väl överleva ett litet tag till antar jag. men hon kommer hem på lördag iaf=)
på tisdag har vi nationella i fysik a, längtar verkligen inte till det. men det innebär att jag typ måste plugga restan av helgen:(:(
nu sitter jag i håkans rum (pga fanny förstörde min nätverkskabel) medans han ligger och ser två och en halv män.
nu ska jag lira lite the west =)

TJING

Kommentarer
Postat av: din

ja det blev inte så mycket av med att plugga som du tänkt va ?

2009-05-25 @ 23:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0