tjugoandra maj

vaknade ganska sent idag, men det är väl som vanligt då, började dagen med gröt =) sedan frågade fanny oss om vi ville ha mjukglass så håkan och fanny började pomenera upp mot samhälle, och jag tog moppen för jag kände mig lat :)
efter vi hade ätit upp vår mjukglass så frågade fanny oss om vi ville ha pizza också, och det kunde vi ju såklart inte tacka nej till.
efter vi ätit pizza till vi höll på spy så for jag på ica och köpte godis och läsk. jag vet jag är jävligt fet...
vi for sedan hem, och efter en stund så kom mange men han for ganska snabbt igen. sen efter ett tag till så kom robin och gick så jag följde han till linus där dom stod och skruvade i hans moppe, som var elinas gammla, han hade köpt 70 cylle och typ 21 gasare.
Jag gick sedan hem och såg att fanny och håkan satt och väntade på fannys kompis som skulle till luleå och håkan och fanny skulle åksa med, jag stannade kvar eftersom ida kommer hem imorgon:D:D
när vi stod där och väntade så kom en liten kille som hade tappat kedjan på cykeln. och vi var snälla och hjälpte han. eller ja jag och håkan=)
Nu sitter jag i håkans rum och ska äl plugga snart antar jag :(
får se vad som händer senare ikväll :)

TJING

Kommentarer
Postat av: fanny

vad trevligt vi hade det! synd att du inte följde med gris

2009-05-22 @ 21:58:51
Postat av: i

lät trevligt. ja jag kom ju hem och var inte det bra ?

uppdatering gubben.

2009-05-25 @ 23:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0