nittonde maj

livet är som en boll... ja jag menar ju såklart att ida är mitt liv =)
jaa på tal om bollar så har jag och ida varit duktiga och varit och spelat fotboll och basket, och så har vi varit i en lekpark och klättrat, ända högst upp.... det var faktiskt väldigt högt, för mig iaf=) typ 40 m minst, eller ja kanske 10 :)
eh ja vi har ätit choklad pudding två gånger idag, vi är feta jag vet...men nu är det sommar och då måste man ju passa på och leva livet, även om man blir fet.
nu äre dags att sova, eller igentligen för ett bra tag sen om man ska orka upp på morgonen.... 
just fan mamma har ju namnsdag ! :)
och jag har inte ens sagt grattis...:( stackars mamsis
 
Nöjd h ?

TJING
 


Kommentarer
Postat av: H

haha, mycket nöjd! =D

2009-05-20 @ 17:44:59
Postat av: kajsa

2009-05-21 @ 19:12:50
URL: http://kajstej.blogg.se/
Postat av: kajsa

snygg blogg bopps;)

2009-05-21 @ 19:13:18
URL: http://kajstej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0