andra juni

dagen har varit rätt skön, började med att vi försov oss till klockan kvart i elva. 
for till skolan och åt lunch sedan hade vi fysik, fick tillbaka nationella. fick g är rätt nöjd med det eftersom det var typ 5 som fick ig.
sen hade vi datakunskap där vi skulle redovisa vårat arbete, men jag var inte klar så jag slapp. 
vi slutade 3 och då tog jag halv 4 hem. ida var med elina hemma hos ida så jag fick inte vara med hon.
fast därpå kvällen fick jag ett väldigt bra sms där det stod att hon skulle komma och sova här.

jag var hemma tills klockan vart cirka 8 då for jag till ica där jocke robin och håkke satt.
sedan for vi till skolan och gjorde upp eld medans robin for hem och hämtade korv som var frusen så det var lite svårt och grilla men det vart bra till slut=)

ida kom md bussen halv 10 så då for jag och hämtade hon och så for vi tillbaka till skolan och fortsatte grilla.
vi for hem efter ett liten stund.

vi har precis ny duschat och ska gå och göra mackor sedan lägga oss och se prison break och äta kakor=)

ni som har lust att läsa lite om idas liv kan ju gå in på idd3.blogg.se


visst är vi väl ändå sötast ?

Kommentarer
Postat av: Håkan

Uppdatera från kajsa!

2009-06-13 @ 13:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0