femtonde juni

Idag började jag jobba, steg upp klockan 6 och tog bussen 10 i 7, sov typ 3,5 h den natten... inte så ball.
när vi var på dedär barn grejen som vi skulle jobba på så började vi packa upp alla grejer, och det var inte så lite, sen så kom det väl sådär 40 barn..........
efter lunchen så delade dom upp barnen på oss ledare så vi fick ta hand om 3-4 barn var, det var 13 ledare,
jag fick såklart 4 barn som jag skulle hålla reda på, men sen sa dom att jag och ida skulle he ihop våran grupp så vi hade 7 barn, vi spelade brännboll, fotboll, gjorde en banderoll åt våran grupp där vi hade skrivit vårat gruppnamn på, dom ville heta överskottsbolaget? menmen det fick det blir, men dom ville först heta systembolaget men det vart som fel.
efter vi var klara med allt och packat ihop allt så väntade vi på idas mamma, vi räknade bilar som forförbi oss, idas mamma kom på typ 292 eller nå sånt.
när vi kom hem så gick vi nästan direkt och la oss och sov till middagen och sen gick vi och la oss igen och sov till 10 typ,
sen gick vi och duscha och nu sitter jag här och skriver medans ida är och gör någonting, vad vet jag inte, får väl ta reda på det nu.


TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0