femtonde juli

Tjenis=)

Idag vare kalas hemma hos ida, hennes mamma fyllde 39. jag och ida gav henne en grytlapp, grythandske och en duschtvål. det har blivit rätt mycke kalas denna vecka hos familjen lövling och imorgon fyller angelicas mamma 40 så då blir det mer kalas för dom men inte för jag och eftersom vi är i byske nu =)
mamma är utomlands nu, vet faktiskt inte riktigt vars. dom skulle dit iaf för att micke fyllde 50 och ville väl inte ha nå stort kalas antar jag, fast jag funderar faktiskt på att köpa nått åt han eftersom vi alltid får dyra grejer av han och jag har som aldrig gett han något :/
På fredag far vi till vår stugan i nurr och det innebär att jag måste vara utan ida i en vecka.........:(:(:( känns inge vidare alls faktiskt =(
men kommer annars bli ganska roligt tror jag, tror att farmor och farfar ska vara där och så våra kusiner såklar. och så har ju farfar köpt vatten skidor :D
synd att pappa bara inte tar med sig sin nya båt :( jag har inte ens sett den och håkke har åkt i den flera gånger. 
Ja och håkan ska iaf övningköra dit, känns som att det kommer att bli ganska drygt eftersom det är typ 24mil(?) dit...men om man kör hälften så blire nog inte så farligt :)

nu ska jag ta och gå och krama om min kära älskling. hejss :)

Jag och ida i nurr i vintras ♥ 


Snögubben som vi byggde där ( Den vart aldrig klar...)

 

Kommentarer
Postat av: din

jag kommer att avlida utan dig

2009-07-16 @ 05:33:44
Postat av: kajsa

du får väl skylla dig själv att du aldrig är hemma (eller i luleå) när vi ska åka den!

2009-07-16 @ 16:52:36
Postat av: Anonym

uppdatera????

2009-08-10 @ 20:28:26
Postat av: ziza

Hmm...hur går det med uppdateringen? :)

Det har ju hunnit hända en del saker sedan sist..som t ex 1/9...? :P

2009-09-02 @ 01:52:10
URL: http://zizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0